Börjar fan fatt hur det här går till asså!!

Okej så alla vet så fattar jag inte ett piss.. och har typ aldrig läst en blogg förr.. Så nu har jag insett att 99%av bloggvärlden innefattar endast tjejer :OO Så ah hoppas det är en merit om killar bloggar.. SÅ! tänkte lite såhär, vad vill tjejer ha? ;) äe men vafan vad som helst. Kommer upp en nakenbild inom kort! osv.. men snopp får ni inte se! eller ah, måste man visa så.. men de blir privat isf.. inte i blogg:( fett illa om den inte duger. Men vadå? 27cm är väl inte så illa? :O höhö! kanske 30cm ;o

Kommentarer
Postat av: Niciis

Sv: Hahah jag önskar att jag kunde berätta men nää! xD

2010-10-21 @ 10:23:33
URL: http://niciis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0