Jag är arg och förkrossad..

Det var inte meningen att jag skulle dela med mig av mitt privatliv på dehär sättet i bloggen, men nu tänker jag fan göra det. har ingen annanstans att vända mig.. :'(

Har legat sömnlös hela natten, gråtit och skakat av illska/sorg. Jag har fått hjärtat krossad av en fitta. 2 hela jävla år och så går hon och ligger med en annan jävel. Men gissa vad..? fick reda på det genom någon som jag inte ens känner. Alla mina vänner visste om det utom jag tydligen. Att Fittan hade legat med nån annan.. fyfan!

Tydligen har FITTAN legat med ett X antal personer under 1 års tid. Så under 1 år har jag gått runt och trott att hon är någon som älskar mig och någon jag kan lita på/dela med mig av allt.. Har gjort allt jag kan och ALDRIG varit otrogen, så blir man backstabbad såhär!



Kommentarer
Postat av: Mimmis

Aww :(

2010-10-22 @ 16:34:13
URL: http://antrahmimi.blogg.se/
Postat av: Hampus

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAA

2010-10-23 @ 13:49:26
Postat av: Tiki

Vad är det som är så kul?

2010-10-23 @ 14:04:02
URL: http://tikifashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0